PracaGrupypl.praca.dyskusjeYork Advertising - przestroga... › Re: York Advertising - przestroga...
  • Data: 2005-01-06 13:38:38
    Temat: Re: York Advertising - przestroga...
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alpin19" <a...@m...int.pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2005.01.06.14.37.38.553147@mandrake.int.pl.
    ..

    > Cieszy mnie to niezmiernie - gdybyście zechcieli poradzić
    > świeżo-szukającemu pracy jak kierować się przy rozpoznawaniu takich
    > właśnie ogłoszeń ?

    Jasno sprecyzowane wymagania. Bo, oczywiście, agencje nie szukają ludzi,
    którzy nie potrafią nic. Zależnie od stanowiska - to może być posługiwanie
    się konkretnymi programami komputerowymi, kierunkowe studia lub coś
    podobnego.
    Oczywiście problem znika, jeśli firma podaje swoją nazwę - wtedy warto wejść
    na ich stronę (jak agencja reklamowa nie ma dobrze zrobionej strony, to...
    lepiej chyba omijać), albo zapytać (choćby tutaj), kto tę firmę zna.
    No i jeśli agencja chce znaleźc pracownika, to nie poda telefonu, pod który
    trzeba dzwonić, tylko adres, pod który trzeba wysłać CV. Na telefon to można
    pracę stróża dostać :>

    Sigurd