PracaGrupypl.praca.dyskusjeYork Advertising - przestroga... › Re: York Advertising - przestroga...
  • Data: 2005-01-06 13:48:54
    Temat: Re: York Advertising - przestroga...
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Brzeziński" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:crjeml$f16$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Immona" <c...@W...com.pl> napisał w
    wiadomości

    > E, niekoniecznie. Ja znalazłem pierwszą pracę w domu mediowym, a sporo
    > znajomych zaczynało w agencjach kreatywnych. I to nie jakichś garazowych,
    > ale sieciowych.

    Ale przypuszczam, ze to byly dawne czasy pieknego kapitalistycznego boomu.
    Wtedy sie z miejsca wskakiwalo. To se ne wrati - dzis nawet szukajac kogos,
    kto nigdy nie pracowal w AR wybiera sie tych, ktorzy cos tam robili w swoich
    hobbistycznych projektach, subkulturach, rozkrecali jakies rzeczy na uczelni
    itp. Zero wymagan i prosb o pokazanie przejawow swojej aktywnosci = chca
    wciskacza. Tak to dziala dzis.

    I.