PracaGrupypl.praca.dyskusjeYork Advertising - przestroga... › Re: York Advertising - przestroga...
  • Data: 2005-01-06 13:21:24
    Temat: Re: York Advertising - przestroga...
    Od: Alpin19 <a...@m...int.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 06 Jan 2005 11:54:08 +0100, Michał Szeląg napisał(a):

    > To ogłoszenie jestc chyba w każdej gwpraca! za czasów studenckich (ok. 1999)
    > poszedłem tam na spotkanie, nazywali się YAP byli w wawie w obskurnym
    > baraku. Powiedzieli GRATULACJE przeszedł Pan proces rekrutacji, tylko oni
    > wtedy od razu mówili o co chodzi, dali Trenera Cezarego Z. po jakimś czasie
    > mój kolega przeszedł to samo w tej samej firmie i Cezary Z. był już
    > prezesem, także widzicie, że jak się ma bajere do takich akcji oraz zjebane
    > i niedorobione sumienie to warto. A jakiś koleś trzepie niezłą kasiorę na
> [...]

    Mam nadzieję, że nie macie mi za złe, że się na nich naciąłem. Sam
    nie bardzo wiedziałem jaka to firma. W googlarce niestety nic o nich nie
    znalazłem, więc uznałem, że się przejadę. Okazało się to co
    opisałem - żal mi tych "ludzi" którzy tam "pracują", a jeszcze
    bardziej tych naciągniętych na ich "cegiełki".
    Powiem jeszcze tyle - próbowali mnie zaciągnąć na "szkolenie" na teren
    Politechniki Wrocławskiej - wstyd mi....