PracaGrupypl.praca.dyskusjeWysyłanie CV › Re: Wysyłanie CV
  • Data: 2002-03-28 07:27:02
    Temat: Re: Wysyłanie CV
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zubek <c...@p...wprost.pl> wrote:
    > No to niech mnie kto? o?wieci:
    > Jak zapakowa? e-mail w kopert??
    moja odpowiedz dotyczyla _TYLKO_ czesci pytania "czy warto". Ja wysylalem
    na papierze i odnioslo spodziewany skutek.
    jak ktos chce moze drukowac emaila, jak ktos chce moze wysylac emailem, ale
    ja bym wolal dostac cv + list na papierze. po pierwsze mozna sie podpisac,
    po drugie kiedy dostaje 200 maili dziennie z czego 5 to spam, to przyslanie
    oferty emailem potraktowalbym jako kolejny spam. ale zaznaczam ze ja nie
    jestem pracodawca wiec moze sie nie znam.
    pozdroowka i zycze znalezienia pracy (tym ktorzy szukaja)
    Lukasz

    --
    "... az w jedna krotka chwile, pojmiesz po co zyjesz ..."
    Perfect "Kolysanka dla nieznajomej"