PracaGrupypl.praca.dyskusjeWKU i inz. › Re: WKU i inz.
  • Data: 2006-03-26 21:28:31
    Temat: Re: WKU i inz.
    Od: "rocq" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a to nie ma znaczenia czy po prywatnej uczelni czy panstwowej ;]
    najogolniej to zalezy od rocznika, jak jzu pisalem jak mi wiadomo w zeszlym
    roku malo kogo brali, w tym tez, za roko ponoc maja brac czesc absolwentow
    uczelni wyzszych ;] ale to tylko plotki od jakies kobitki w ukw ktora
    wpisywala rezerwe mojemu koledzem, ktory skonczyl teraz studia inz. ;]
    nie martw sie szkolenie dla studentow jest mile, ja wspominam dobrze wesolo
    bylo ;]

    Uzytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisal w wiadomosci