PracaGrupypl.praca.dyskusjeWKU i inz. › Re: WKU i inz.
  • Data: 2006-03-28 09:22:25
    Temat: Re: WKU i inz.
    Od: "rocq" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Corleone" <olszak@gmx[spadamik]co.uk> napisał w wiadomości
    news:e08sj3$hrh$1@flis.man.torun.pl...
    User rocq napisał dnia niedziela, 26 marca 2006 21:00 na grupie
    pl.praca.dyskusje:

    > ja sobie odrobiłem ;] i mam zdany egzamin panstwowy na podporucznika ;]
    na kogo? w wakacje?

    podporucznik! chyba jasno napisalem ;] jak nie wiesz co to za stopien to ci
    napise ze jest to najnizszy stopien oficerski, taki stopien dostaja osoby z
    wyzszym wyksztalceniem po szkoleniu wojskowym, moje trwalo 60 dni i wcale
    nie napisalem ze ja to w wakacje odrabialem , wakacje sa po to by odpoczywac
    ;]
    mam zdany mam egzamin na ten stopien, ale dostanę go (chyba, lecz swoja
    droga to mi to wisi) jak skoncze studia, bedzie to oczywiscie podporucznik
    rezerwy ;]

    pozdrawiam
    Rock.