PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie - można zatrudniać w nieskończoność ? › Re: Umowa zlecenie - można zatrudniać w nieskończoność ?
  • Data: 2006-04-21 17:32:59
    Temat: Re: Umowa zlecenie - można zatrudniać w nieskończoność ?
    Od: rocq <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > Może jeszcze się nie przedawniło i możesz wystąpić z roszczeniem.
    > No, ale skoro nie ma co narzekać... ;)

    a po jakim czasie taka sprawa sie przedawnia ? mowa o poprzednich wakacjach

    bo z tego co mi sie wydaje to odpowiedzialnosc za zle podpisana umowe
    ponosi pracodawca, skoro on podpisal umowe - zlecenie, a charakter pracy
    wskazywal na to ze powinna to byc umowa o pracę to on ponosi za to winę ?
    czy moze skoro ja podpisalem taka umowe to wszystko stracone ?
    jestem zielony z prawa pracy, ale wydaje mi sie ze pierwsza moaj mysl
    jest trafniejsza ;]
    z reszta chyba opisze moja sytuacje na innej grupie, z samej tylko
    ciekawosci, czy oby mnie nie wykorzystali ;] bo i tak po sadach nie bede
    sie wloczyl;]