PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie - można zatrudniać w nieskończoność ? › Re: Umowa zlecenie - można zatrudniać w nieskończoność ?
  • Data: 2006-04-22 16:06:43
    Temat: Re: Umowa zlecenie - można zatrudniać w nieskończoność ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e2d613$jm9$1@news.task.gda.pl rocq <r...@o...pl> pisze:

    > Jotte dzieki za odpowiedz ;]
    > no dobra a trapi mnie jeszcze jedna rzecz, moj kumpel pracowal w kazde
    > wakacje jako sprzedawca w nadmorskich miejscowosciach, zawsze u tej
    > samej osoby, pamiatki sprzedawal, praca od 8 do 18 czasem 20, dzien w
    > dzien no i umowa zlecenie ...
    > i to normalnym jest, ze studenci tak pracuja, jako sprzedawcy na umowe
    > zlecenie ... albo i w ogole bez umowy ;]
    > w tym przypadkum to jaka umowa powinne byc podpisana ?
    Pewne jest dla mnie tylko to, że praca bez umowy jest nielegalna.
    W Twoim przypadku też nie stawiałem diagnozy tylko odesłałem do uregulowań
    prawnych. Od ustalenia czy faktycznie istnieje/istniał stosunek pracy jest
    sąd pracy, jeśli sprawa nie jest oczywista bierze się prawnika, on dokładnie
    analizuje sprawę i doradza sposób postępowania.
    Aby istniał faktyczny stosunek pracy muszą być spełnione równocześnie
    wszystkie jego znamiona.

    Jotte