PracaGrupypl.praca.dyskusjeTrochę a'propos wątku o Adminie › Re: Trochę a'propos wątku o Adminie
    From: "BaM" <b...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Trochę a'propos wątku o Adminie
    Date: Sat, 26 Jul 2003 10:26:11 +0200
    Sender: 9...@p...onet.pl@wp162.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bfrurp$3kb$1@news.onet.pl...
    > Witajcie
    >
    > Tak sobie obserwowałam wątek o Adminie i kilka innych,
    > których tematem był zakres obowiązków na różnych stanowiskach.
    > Odnoszę wrażenie, że nawet jeśliby ktoś spreparował ogłoszenie
    > ostro przeginając w obowiązkach podając ich szeroki zakres
    > to znajdzie sie conajmniej jedna osoba (i będzie to kobieta ;-)),
    > która powie:
    >
    > "U mnie tak robią/robili i jest/było OK.".
    >
    > Przykro mi, ale czasami pracodawcy zwyczajnie przeginają
    > i stanowiska powinno wtedy raczej mieć nazwę:
    > "Murarz/Tynkarz/Akrobata".

> [...]

    Znajduja sie jednak ludzie na te stanowiska prawda?
    O czy to swiadczy?
    Ze albo ludzie w Polsce jednak sa utalentowani, lub sa elastyczni, lub ze
    sie nie boja nowych wyzwan.
    Faktem jest ze czasem jak czytam ogloszenia wlos mi sie jezy na glowie.
    Doszlo do tego ze do sklepu sportowego trzeba znac dobrze lub biegle dwa
    jezyki obce, a ogloszenie na byle jakie stanowisko gdzie nie ma
    obowiazkowego jezyka to rodzynek.
    Ale zdaje sie ze nic z tym nie zrobimy?
    Prozne gadanie?