PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
  • Data: 2006-06-12 18:24:17
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    MC napisał(a):
    > W jednej z odpowiedzi już to zostało określone. Do tego mail
    > rozpoczynający wątek jak i smutny wniosek z losów jednej z grup
    > tegorocznych absolwentów, z których nikt nie uzyskał pracy z normalnego
    > naboru, a Ci co pracują to tylko po znajomościach - daje pojęcie o
    > rozmiarach patologii, jaki ma miejsce w czasie rekrutacji.
    To mnie akurat kompletnie nie dziwi. Absolwenci często, choć nie zawsze,
    mają wygórowane mniemanie o swojej przydatności na rynku pracy i
    zawyżoną ocenę swoich kompetencji. Lub przejawiają kompletny brak
    świadomości w zakresie pozazawodowych umiejętności - choćby
    zaprezentowania się we właściwy sposób. I tak dochodzimy do początku
    całego wątku - umiejętności to jedno. To, jak się je potrafi
    zaprezentować to drugie.

    pozdr.
    m.