PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
  • Data: 2006-06-12 16:10:54
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Jolanta Pers wrote:

    > Oczywiście - i wychodzi mi, że tzw. kryteria pozamerytoryczne
    > (czyli nie tylko kwalifikacje i doświadczenie kandydata) są o
    > wiele ważniejsze niż mi się wydawało.

    Oczywiscie, ze tak i sa rowniez kandydaci, ktorzy nie beda chcieli
    z Toba rozmawiac choc reprezentuja odpowiedni poziom
    merytoryczny. Brak odpowiedzi na moje zgloszenia wynikal moim
    zdaniem rowniez z faktu, ze w wielu przypadkach poszukujacy
    pracownika wolal osoby bardziej podatne na manipulacje i mniej
    odporne na presje i to sa wlasnie te pozamerytoryczne kryteria.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.