PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
  • Data: 2006-06-08 15:04:22
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e64ald$gmq$1@news.interia.pl...

    (...)
    > W polu nadawca czesto widzę teksty w stylu:
    > pryszczyk77@coś.tam.pl
    > fernandez@.....
    > fajna_laska@....
    > gruby@...

    I prawidłowo. Wysłałem kiedyś do Bardzo Poważnej Firmy Bardzo Poważny Mail
    (nie w sprawie pracy), z darmowego konta (no, może nie aż takiego jak wyżej),
    które od dłuższego czasu miałem wolne od spamu. Jak pewnie się domyślasz po
    krótkim czasie konto zalała fala śmieci. Bo w BPF pewnie jakiejś
    profesjonalisce forwardneło się coś gdzieś przypadkiem do znajomych, albo BPF
    ma syf w komputerach. Więc może i lepiej, że konto było jakie było :)
    BTW: niekoniecznie zgadzając się z krytycznymi uwagami przedpiśców, muszę
    stwierdzić, że się im nie dziwię - żałosne pierdzielniki zwące się firmami
    (Firmami ? Nie za nisko tytułuję ?) też czasem potrzebują ludzi i
    przeprowadzają adekwatne do swego poziomu rekrutacje. Zdaje się, że w
    niniejszej dyskusji ktoś próbował pokazać to na przykładzie...

    pozdrawiam
    entrop3r