PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
  • Data: 2006-06-09 16:52:35
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Jun 2006 18:32:02 +0200, Jackare wrote:

    > Prowadzę aktualnie rekrutację. Ogłoszenia poszły na grupy dyskusyjne i
    > portale internetowe.

    > [...]

    A niech tam. I ja coś tu napiszę. :)
    Przecież ten wątek to wynik działania trolla - prawie dwieście
    wiadomości w kilka dni. :-D I dlatego Interia jest na
    blacklistach:

    Ktoś tu dyskutował o wyższości jednych adresów nad innymi? :->

    Mam wrażenie, że mój post jest zgodny z tematyką wątku, tzn. nie jest
    offtopic. ;->

    --
    abakan