PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy po cichu ... › Re: Szukanie pracy po cichu ...
  • Data: 2007-10-20 16:37:46
    Temat: Re: Szukanie pracy po cichu ...
    Od: "Duval" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Przy tym sposobie trzeba uważać na to, że firmy też tak robią. Znam
    przypadek, że koleś z pewnej firmy telekomunikacyjnej wysłał CV w odpowiedzi
    na ogłoszenie, które zamieściła jego firma (ogłoszenie było napisane przez
    jakaś firmę rekrutacyjną, albo w stylu - "firma tel. poszukuje pracownika").
    Podobno niezły ubaw był u nich jak sobie czytali to CV - "pracuje w firmie X
    [...], chcę zmienić pracę bo to albo tamto itd."
    Pozdr.
    Duval

    Użytkownik "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl> napisał w
    wiadomości news:ff35c7$sq3$1@nemesis.news.tpi.pl...