PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy po cichu ... › Re: Szukanie pracy po cichu ...
  • Data: 2007-10-20 07:40:21
    Temat: Re: Szukanie pracy po cichu ...
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    t...@g...pl wrote:

    > Chcę się praktycznie zorientować w sytuacji na rynku pracy. Chciałbym
    > wysłać kilka cv do różnych firm, ale za wszelką cenę nie chcę, aby mój
    > obecny pracodawca się dowiedział, że szukam nowej pracy. Jakie jest
    > ryzyko, że mój pracodawca jednak dowie się się o tym ( telefon od
    > innej firmy itp ) ? Branża IT - programista.

    sam najlepiej wiesz jakie bedzie prawdopodobienstwo, to zalezy
    od tego jakie Twoja firma ma kontakty, jak Twoje nazwisko znane
    jest w branzy, do jakich firm bedziesz wysylal dokumenty itp...

    moze zacznij od profili na linkedin czy goldenline, jesli masz
    ciekawe doswiadczenie do headhunterzy sami zaczna sie kontaktowac