PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚwiadectwo pracy › Re: Świadectwo pracy
    From: "Monika Zając" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Świadectwo pracy
    Date: Wed, 3 Jul 2002 07:56:26 +0200

    Cześć Krzysztofie!
    To, że nie trzeba wydawać świadectwa pracy nie jest zgodne z kp, na taką
    zmianę chyba wszyscy czekają, zwłaszcza, że jest ona zawarta w prpozycjach
    rządowych do nowego kp.Świdectwo wydaje się po każdej zamkniętej umowie, bez
    względu czy to jest okre próbny, czas określony, czy też nie. Milówka
    Użytkownik Krzysztofsf <k...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:afsfer$qr8$...@n...gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/