PracaGrupypl.praca.dyskusjeStosunki z byłym pracodawcą › Re: Stosunki z byłym pracodawcą
  • Data: 2010-07-26 09:20:41
    Temat: Re: Stosunki z byłym pracodawcą
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andreas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i2h95r$p9j$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "jcm" <j...@1...pl> napisał w wiadomości
    > Rynek (wolny) jest, albo go nie ma. Nie istnieje stan "popsuty".

    Stan "popsuty", jak najbardziej, istnieje wtedy, gdy zostaje zaburzona
    równowaga, szczególnie w sposób nieuczciwy, nielegalny poprzez:

    - kartele, monopole
    - chore przepisy (przywileje, dyskryminacje, nakazy, zakazy)
    - nieuczciwą konkurencję (zatrudnienie na czarno imigrantów, niepłacenie
    podatków...)

    > To, że jakiś młody człowiek robi byle co za byle jakie pieniądze i
    > zabiera w ten sposób robote starym dziadkom, którzy też tak chcieli
    > robić do emerytury, świadczy, że rynek jest jak najbardziej sprawny.

    Jeszcze nie widziałem dziadków robiących stronki w php, aby dorobić do
    emerytury. :)))
    Ale niewykluczone, że dzisiejsi 30-40 latkowie, gdy odejdą na emeryturę, zaczną
    konkurować z dzieciakami. To dopiero będzie ciekawie!

    A rynek mimo wszystko jest psuty, ponieważ klient, nie mający bladego pojęcia
    (usług dotyczących zupełnie innej kategorii, np. aplikacje web java), wyobraża
    sobie, że to, co otwierane i uruchamiane przeglądarką www, jest "stronką", za
    którą można najwyżej zapłacić 500zł. Nie należą do wyjątków zapytania typu: "Kto
    mi wykona stronkę taką jak allegro?", oczywiście nie drożej niż za 2tys. zł. i
    możliwie najszybciej, w tydzień, dwa...
    - z opowiadań syna mojej kuzynki (programisty).

    j.