PracaGrupypl.praca.dyskusjeStaz 3 czy 4 miesiace? › Re: Staz 3 czy 4 miesiace?
  • Data: 2006-10-06 08:24:52
    Temat: Re: Staz 3 czy 4 miesiace?
    Od: "Yapka" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a wynagrodzenie nie jest wysokie bo 435 zł netto - ale jak masz dobrą

    ---

    Nie 435 a cos okolo 470 zl na reke :)

    a ok. 520 brutto :)

    Staz trwa do 12 miesiecy ( w praktyce przedluzaja czasem tak ze moze
    trwac nawet 18 ! )
    Nie wiem czy jest jakis okres minimum ( tzn. czy najkrotszy staz to 3
    miesiace ) - wydaje mi sie ze moze trwac nawet miesiac :)

    Moze byc 4, 5 6, 8 miesieczny etc. - nie ma jakis "rownych" norm - na ile ma
    kase i zapotrzebowanie UP no i mozna pewnie negocjowac :)

    Bierz jak najkrotszy okres - dobrze Ci radza i w jakiejs prestizowej firmie
    :)

    pozdrawiam