PracaGrupypl.praca.dyskusjeRysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej... › Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
  • Data: 2005-11-25 12:22:29
    Temat: Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    news:dm6u9h$ihs$1@inews.gazeta.pl...
    > Immona napisał(a):
    >
    > Jednym slowem: czepiasz się Droga Immono. :-)

    Pozostane przy swojej opinii. Jesli ktos bedzie kiedys probowal mnie
    werbowac przy uzyciu tych szamanskich metod, nie ma u mnie szans.

    > Pierwsza polska sesja terapeutyczna odbyła się... na golasa. Terapeuci i
    > pacjenci - wszsycy do rosołu. Początki są zawsze trudne...

    Dla mnie jest to cokolwiek zalosne, jesli ludzie musza sobie robic az sesje
    psychoterapeutyczna, zeby sie w grupie rozebrac na golasa. Wiekszosc znanych
    mi osob lubiacych sie rozbierac nie potrzebuje do tego pretekstu w postaci
    sesji psychoterapeutycznej. Rownie to zalosne, jesli maja takie zahamowania,
    ze zaledwie rozebranie sie powoduje u nich pożądany wstrzas (jesli taki byl
    cel).

    Ja tam wole zwyczajnych fanow bodypaintingu, do ktorych naleze.

    I.