PracaGrupypl.praca.dyskusjeRóżowe słoniki, niebieskie słoniki..... › Re: Różowe słoniki, niebieskie sł oniki.....
  • Data: 2004-02-03 14:47:59
    Temat: Re: Różowe słoniki, niebieskie sł oniki.....
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Flyer; <bvmoe2$3nn$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Marcin Smieszek; <bvmkvh$2cp$1@news.onet.pl> :

    Zrobię inaczej, bo temat mnie denerwuje, a HR'owcy nie chcą przeczytać z
    kartki odpowiedzi. ;)

    a. Nie wiem;

    b. Wnioskowanie o cechach okrągłego kształtu klapy "w oderwaniu" od
    innych elementów rzeczywistości, czyli wspomniany rokład sił w
    przedmiocie - można podawać też inne elementy, np. dot. naprężeń w
    odlewach, ale to już faktycznie "odjazd" - tutaj NIE MOŻNA NAPISAĆ O NIE
    WPADANIU, bo to cecha związana z elementami otoczenia - w tym wypadku z
    kształtem studzienki kanalizacyjnej [o tym za chwilę];

    c. Wnioskowanie o cechach okrągłego kształtu klapy w połączeniu z innymi
    elementami rzeczywistości, czyli wspomniany brak możliwości koncetracji
    nacisku w punkcie na obrysie studzienki. Natomiast pomysł z "nie
    wpadaniem" wydaje się tu błędny - wnioskując o nie wpadaniu wnioskuje
    się jednocześnie o kształcie studzienki [mogę wskazać miejsce w W-wie,
    gdzie studzienka zrobiona z cegieł jest KWADRATOWA, z kwadratową klapą
    zresztą ;)], upraszczając dodatkowo, bo klapa ma WIĘKSZĄ średnicę od
    światła studzienki [o kilka cm.] i przyjmując dodatkowo
    [niewypowiedziane] założenie, że projektantowi chce się koniecznie
    przeprowadzać analizę kształtów, znakiem czego nie położy kwadratowej
    klapy o boku równym średnicy studzienki, ale położy klapę okrągłą, która
    w odróżnieniu od klapy kwadratowej musi być DOKŁADNIE dopasowana, no bo
    WPADNIE - jak rozumiem projektant też lubi zabawy yntelektualne?

    Znakiem czego, można w tym punkcie dać kilka odpowiedzi, np.:

    - bo studzienka kanalizacyjna ma taki przekrój [akurat ta z okrągłą
    klapą] i
    - bo skoro klapa pasuje do przekroju studzienki, to nie opłaca się
    odlewać większych klap np. kwadratowych [które też by nie wpadały do w/w
    studzienki]

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)