PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzykładowe zarobki górników › Re: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
  • Data: 2003-08-07 15:20:18
    Temat: Re: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak swoja drogą, to od dziś przestaję płacić podate dochodowy,
    > świadczenia zusowskie itp. będę miał w kieszeni więcej i będę za
    Niestety jesli nie masz wlasnej DG a jestes pracownikiem w firmie to
    skonczysz na checiach.
    Gdyby dano nam taka alternatywe to zaloze sie, ze 80-90% ludzi przestaloby
    placic do ZUS a pchaliby kase do III filaru oraz w prywatna opieke medyczna,
    ktora tez sobie chwale, bo za kilkadziesiat pln miesiecznie ja i moja
    rodzina ma lekarza na kazde zawolanie a kolejka ?? nie ISTNIEJE
    A nawet jesli masz wlasna DG i nie zaplacisz przez kilka dni (spoznisz sie)
    dostaniesz paszkwil od urzedasa i bedzie Ci sie dobieral do d... :(
    Swoja droga zastanawiam sie gdyby sie faktycznie zaprzec (przy wlasnej DG) i
    nie placic A w razie podania do sadu powolac sie na kopalnie - oni nie placa
    i zyja - mi tez wolno. Zaplace wtedy jak kopalnia zacznie placic. Ciekawe co
    powiedzialby na to taki sad w Strasburgu ? Jak myslicie ?
    Lesiowi dziekuje za wypowiedz :(

    Maniek Camry
    GG: 2220373