PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzef idiota › Re: Re[2]: Szef idiota
    From: "Immona" <n...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re[2]: Szef idiota
    Date: Mon, 1 Nov 2004 15:56:43 +0100

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:42c6.00000131.418564a3@newsgate.onet.pl...

    > Weź przestań bo mi z monitora wazelina kapie. Twój szef tego nie czyta.
    > Nie
    > musisz sie podlizywać. Ale powinieneś pamiętać o tym że jak będziesz
    > niepotrzebny to twój szef nie bedzie miał najmniejszych oporów moralnych
    > żeby
    > podać Ci rękę na pozegnamie. Tomek ( co nieraz podawał ręke na
    > pożegnanie).

    Zgorzknialy jakis jestes. Ja doskonale rozumiem magie, bo tez wiele dobrych
    rzeczy moge napisac. (moj szef nie czyta usenetu. :).)
    Dobrzy i normalni ludzie zdarzaja sie i to nie tak rzadko - jako pracodawcy
    i pracownicy. Dobry pracownik i dobry szef predzej czy pozniej trafia na
    siebie, bo kazdego z nich cechuje to, ze u kogokolwiek innego nie akceptuje
    zejscia ponizej pewnych standardow kultury i szacunku do drugiej osoby i
    jesli musi akceptowac sytuacje ponizej tych standardow, to akceptuje ja
    tylko tak dlugo, jak dlugo rzeczywiscie musi.

    I.