PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzef idiota › Re: Re[2]: Szef idiota
  • Data: 2004-11-01 18:47:46
    Temat: Re: Re[2]: Szef idiota
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:cm5u2h$otn$1@atlantis.news.tpi.pl Immona
    <n...@z...com.pl> pisze:

    > Nie chwytaj mnie za slowa.
    Chodzi Ci o to, żeby nie odpowiadać za to co piszesz? Po prostu wypowiadając
    się (szczególnie publicznie) należy dbać o precyzję i jednoznaczność
    sformułowań.

    > Ja tych skrajnosci typu szef-przestepca w
    > sensie kodeksu karnego nie biore po prostu pod uwage.
    1. Co ja poradzę na to, że czegoś nie bierzesz pod uwagę?
    2. Pisałem nie tylko o przestępstwach, ale i o czynach "niegodnych", jakoś
    to pominęłaś, czemu?
    3. Szef-przestępca to wcale nie skrajność, to dość częste zjawisko. Nie
    czytujesz publikatorów?

    > Nie na osobe, ale na fakt, ze ktos ma jakies powody trzymac cos takiego w
    > tajemnicy, czyli atmosfera szwankuje i nie wszyscy pracownicy czuja, ze
    > moga byc otwarci i szczerzy.
    IMO za atmosferę i "układy" w pracy odpowiedzialność jest wprost
    proporcjonalna do pozycji w hierarchii. Czyli szef odpowiada najbardziej, bo
    to on w głównej mierze ma wpływ na warunkunki pracy.

    > Powiedzialabym cos takiego bez wskazania
    > na osobe, odmawiajac, gdyby zazadano jej wskazania.
    Cóż - po prostu pełen zniesmaczenia, aczkolwiek nie zdziwiony, bezradnie
    rozkładam ręce...

    > Zasieg
    > forow i usenetu jest w naszym kraju ograniczony, a przy mniejszych
    > firmach prawdopodobienstwo dotarcia do kogos, kto akurat tam aplikuje,
    > jeszcze mniejsze, chyba ze mamy na mysli specyficzne branze.
    W każdym kraju jest ograniczony, kwestia tylko w jakim stopniu i przez co.
    Pamiętaj, że zarchiwizowane wątki usenetu są i będą dostępne przez ładnych
    parę lat co najmniej.

    > Pracodawca
    > przy obecnym bezrobociu i tak znajdzie kolejnych pracownikow, ktorych
    > zle potraktuje.
    Też mi się tak wydaje. Tym bardziej należy o tym informować, aby - gdy
    sytuacja się (oby) poprawi - miał on mniejsze szanse na pozyskiwanie
    kwalifikowanych pracowników.

    > Jedyne sensowne zwalczanie zlych praktyk to
    > naglasnianie ich w takich kanalach przekazu, do ktorych maja dostep
    > klienci, w taki sposob, zeby klientom odechcialo sie w danym miejscu
    > kupowac. Gdy klientami sa firmy, a nie osoby fizyczne - jest to
    > latwiejsze.
    Nie wiem, może. Ale bez względu na to istotny jest jak najszerszy zasięg
    (dostępność) takich informacji.

    > "Wymiana pogladow" nie musi polegac na tym, ze sie klocimy, czyj poglad
    > jest lepszy - moze polegac na tym, ze kazdy powie swoj, a widownia oba
    > pozna poszerzajac swoje pole widzenia :)
    Przecież nikt się (w tym wątku przynajmniej) nie kłóci, lecz argumentuje.
    Wymiana poglądów bez towarzyszącej jej argumentacji przywodzi mi na myśl
    rzucanie ulotek reklamowych na wycieraczkę.

    Jotte