PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzygod kilka wrobla cwirka... › Re: Przygod kilka wrobla cwirka...
  • Data: 2003-08-02 22:55:21
    Temat: Re: Przygod kilka wrobla cwirka...
    Od: "" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jest az tak zle... Chociaz bywalo lepiej. Ja w czwartek rozwiazalam
    > umowe, po tym, jak mi szef zaproponiwal wypracowanie 73 nadgodzin w
    > miesiacu, zeby otrzymac wynegocjonowana kwote... Jednak... Ta prace, jak i
    > kilka wczesniejszych otrzymalam dzieki wlasnym wysilkom a nie
    > znajomosciom...
    Ja zrobilbym to z checia, ale na prawde te kila zlotych bardzo ratuje budzet w
    moim domu, tak moge sobie przynajmiej pozwolic na internet, moge sobie czasami
    cos kupic poczuc sie przez chwile lepiej. Mysle ze kiedys przyjdzie lepszy
    dzien. Troche mnie denerwuje to oczekiwanie, tym bardziej ze czasu mam coraz
    mniej...

    > Wiem, ze jest ciezko, bo sama niedawno z przerazeniem patrzylam w
    > przyszlosc. Ale, podobno wszystko to, czego doswiadczamy w zyciu, ma nas do
    > czegos przygotowac... Do czego?? To juz zalezy od religii, ktora
    > wyznajesz...
    Ja juz nie wyznaje zadnej, zmadrzalem.....

    > Pozdrawiam Cie cieplutko i zycze powodzenia i duzo wiary w siebie.
    Hmmm jak juz mi czegos zyczysz to zycz w miare szybkiego uzbierania na operacje.