PracaGrupypl.praca.dyskusjePropozycja awansu › Re: Propozycja awansu
  • Data: 2007-08-08 23:00:59
    Temat: Re: Propozycja awansu
    Od: "gardziej" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pracownikami, ludzie mnie lubieja i dobrze z nimi zyje to jednak jestem
    > miedzy mlotem a kowadlem, a stres jaki taki uklad generuje nie jest warty
    > tych pieniedzy. Ogolnie najlepiej byc zwyklym, szarym pracownikiem i
    > wypelniac polecenia przelozonych i po 8 godz fruuuu do domciu. Jako
    > kierownik jestes praktycznie 24 h w pracy. Twoja decyzja, ale ja juz drugi
    > raz nie zostane kierownikiem - za duzo stresu.

    zgadzam sie z kolega, znam dwa takie przyklady z zycia, ludzie zwykle
    odwracaja sie od swoich kolegow, to juz nie jest to samo, jesli pieniadze ci
    tego nie wynagrodza to nie warto za pare groszy wiecej, zwlaszcza, ze sie
    odpowiada za caly zespol i ktos moze miec zal, ze to nie on jest
    kierownikiem i podpuszczac reszte i tak w kolko...