PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista bez wykształcenia technicznego. › Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
  • Data: 2007-06-08 22:26:15
    Temat: Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    O czasie 2007-06-06 09:48, taki ktos jak Lukasz napisac raczyl:
    [...]
    > Moje zdanie jest takie, że że duże firmy (np. Motorola) szukają młodych,
    > zdolnych ludzi z wykształceniem. Najlepiej takich, których mogą sobie sami
    > doszkolić i "ulepić" pod korporacyjny wzorzec. Indywidualiści nie są mile
    > widziani, no chyba, że naprawdę mistrzowie.

    A tak konkretnie, to jakie masz poparcie na taką opinię? Najlepiej
    coś więcej, niż "zbudziłem się w środku nocy i taką miałem myśl..." ;-)

    Żartuję, chodzi mi po prostu o to, skąd masz taką a nie inną opinię.
    Jakieś osobiste doświadczenia?

    Pozdrawiam,
    Waldek