PracaGrupypl.praca.dyskusjeProcter&Gamble-test analitycznego myślenia? › Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
  • Data: 2002-09-02 11:10:57
    Temat: Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
    Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    " Kamila Górecka" wrote:

    > OK. Przepraszam za bledne zalozenie. Ale czy zdajesz sobie sprawe, ze
    > wyrazajac opinie, iz studiowanie i ukonczenie socjologii jest
    > bezsensownym dzialaniem, ktore nic nie daje, tym samym mowisz mi, ze
    > zmarnowalam 5 lat zycia. To po prostu przykre uslyszec cos takiego,
    > szczegolnie, ze nie wiem nawet na jaich informacjach i zrodlach
    > opierasz swoje stwierdzenie. \

    Nie przejmuj się, albo nie wie o czym mówi, albo sam takowe skończył, był
    kiepski i teraz isedzi i patrzy w sufit, bo nikt go nie chce

    >Wystawianie osadow jest proste, ale
    > czasem te sady sa niesprawiedliwe i krzywdzace. Osobiscie oprocz
    > samego studiowania aktywnie wlaczalam sie w realizacje roznych
    > projektow badawczych realizowanych przez moja katedre i uwazam, ze
    > duzo sie w trakcie ich nauczylam.

    To się chwali.

    > A tak z praktyki badawczej: czy
    > wiesz ile trzeba zaplacic renomowanej warszawskeij agencji badawczej
    > za zrealizowanie badania ilosciowego ad hoc (okolo 40-60 pytan) na
    > ogolnopolskiej reprezentatywnej probie? Odp: kilkadziesiat tysiecy
    > zlotych, owyzej 50 tysiecy na pewno.

    Prawda, ale nei zarabi atego konkretny "badacz" tylko firma, wiec az tak
    rózowo nie jest ;-)

    > A juz tak prywatnie to socjologia dala mi duza
    > samoswiadomosc, wiedze o prosesach mikro i makro spolecznych oraz
    > poszerzyla moje horyzonty myslowe i wyposazyla w podstawowoa wiedze z
    > zakresu filozofii, psychologii spolecznej, antropologii, statystyki,
    > ekonomii, marketingu, PR, HR i kilku innych dizedzin.

    Ach, akurat te słowa pokazują ze ledwo co studi askończyłas, i jeszce dumna
    jestes z tej całej wiedzy. Spoko, wiedza jest potrzebna, ale takie
    epatowanie tym nie, lepiej ja wykorzystac w praktyce, mogłaś np. machnąc
    post który by go zmanipulował (psychologia społeczna) a nie tak kawa na ławe

    >Uwazam, ze te 5
    > lat dalo mi duzo a w polaczeniu z praktyka dalo mi zadatki na dobrego
    > specjaliste w dziedzinie badan rynkowych i marketingowych. Pozdrawiam

    Tak jak we wszystkim się z tobą zgadzam, tak tu VETO.
    Masz rację Ty mozesz tak uwazac. Ale to czy bedziesz specjalistą , a do tego
    moz ekiedys dobrym to czas pokaze, Bo do tego to trzeba lat praktyki.

    Powodzenia :)

    --
    Lia