PracaGrupypl.praca.dyskusjeProcter&Gamble-test analitycznego myślenia? › Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
  • Data: 2002-09-02 12:01:24
    Temat: Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
    Od: "Kamila Górecka" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lia <L...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Nie przejmuj się, albo nie wie o czym mówi, albo sam takowe skończył, był
    > kiepski i teraz isedzi i patrzy w sufit, bo nikt go nie chce

    > To się chwali.

    > Prawda, ale nei zarabi atego konkretny "badacz" tylko firma, wiec az tak
    > rózowo nie jest ;-)

    > Ach, akurat te słowa pokazują ze ledwo co studi askończyłas, i jeszce dumna
    > jestes z tej całej wiedzy. Spoko, wiedza jest potrzebna, ale takie
    > epatowanie tym nie, lepiej ja wykorzystac w praktyce, mogłaś np. machnąc
    > post który by go zmanipulował (psychologia społeczna) a nie tak kawa na ławe

    OK. Masz racje, wezme to sobie do serca.

    > Tak jak we wszystkim się z tobą zgadzam, tak tu VETO.
    > Masz rację Ty mozesz tak uwazac. Ale to czy bedziesz specjalistą , a do tego
    > moz ekiedys dobrym to czas pokaze, Bo do tego to trzeba lat praktyki

    Zaznaczam, ze napisalam "zadatki", w zadnym razie nie uwazam sie za
    skonczonego specjaliste. Wrecz przeciwnie, wiem, ze musze sie jeszcze wiele
    nauczyc i wiele jeszcze lat praktyki przede mna. Ostatni z reszta jeden
    badacz z zaprzyjaznionej firmy utarl mi ostro nosek, wiec zdaje sobie sprawe
    z poziomu posiadanej wiedzy i umiejetnosci.

    Dzieki za komentarz :))