PracaGrupypl.praca.dyskusjeProcter&Gamble-test analitycznego myślenia? › Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
  • Data: 2002-09-02 13:13:45
    Temat: Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:akv57i$bc4$...@n...onet.pl...

    > Nie, chodzi o to, ze nawet wybierajac te odpowiedzi, ktore wybralem
    > poczatkowo - otrzymujac 0 punktow - a szybko kilkajac na odpowiedzi (ktore
    > juz nzalem) tez wyszlo 0 pkt.
    > Co ciekawe pozniej robiac erozne kombinacje mialem np 6, 7, 8 pkt -
    uzywajac
    > dalej tych dobrych odpowiedzi (a reszte ewidentnie kwaszac).
    > Oczywiscie nie jest mozliwe, zebym zdobyl np. 8 pkt na 11, wykorzystujac
    te
    > same odpowiedzi co wtedy, kiedy mialem... 0 :)

    Chyba jednak jest.
    Ocena odpowiedzi jest porabana.
    Mnie wyszlo 0, a nie uwazam sie za opoznionego, wiec postanowilem to
    sprawdzic.
    Najpierw odpowiedzialem na kazde pytanie - A, bylo 2 pkty.
    potem na kazde pytanie - B, bylo 4 pkty itp.
    Okazuje sie ze liczba odpowiedzi wynosi:
    A - 2
    B - 4
    C - 0
    D - 3
    E - 0

    co jakby nie liczyc nie daje 11, a tyle jest pytan.
    Potem na pierwsze pytanie odpowiadalem po kolei A,B,C,D,E a na reszte C bo
    podobno C nie ma.
    Przy D dostalem 1 pkt.
    Ale przy testowaniu 2-go pytania punktacja byla losowa, odpowiadalem na
    pierwsze juz ustalona odpowiedzia D, a mialem czasem 0 czasem 1 lub 2 pkt.,
    raz nawet 3 pkty za dwie odpowiedzi (pozostale C czyli za 0).
    Ktos nas robi w balona.
    PG chce chyba zeby przyszli pracownicy nie szli na rozmowe przekonani o
    wlasnej doskonalosci.

    Pozdrawiam
    Pawel Sokolowski