PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca jako programista w korporacji vs mniejszej firmie. › Re: Praca jako programista w korporacji vs mniejszej firmie.
  • Data: 2010-04-19 12:54:47
    Temat: Re: Praca jako programista w korporacji vs mniejszej firmie.
    Od: WOJSAL <w...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2010 12:18, max441 pisze:
    > pracowałem w małej firmie. Mam w związku z tym pytanie do kolegów, czym
    > się różni praca w małej firmie i dużej korporacji?.

    Im wieksza firma, tym wiekszy bajzel, tym wieksza role pelni polityka.
    Im wieksza firma tym wieksza szansa, ze sa ludzie na etatach kompletnie
    niepotrzebnych, ktorzy to ludzie nic nie robia a tylko, w trosce o
    wlasny stolek, walcza z innymi.

    >Jak się traktuje
    > pracowników w dużych korporacjach?

    To zalezy najwiecej od Twojego bezposredneigo przelozonego. Jak bedzie
    normalny facet, to bedzie ok. A jak bedzie gosc o mentalnosci kapo z
    obozu, to wtedy jestr slabo.

    >Czy warto zmienić pracę?

    Tego nie wie nikt. Czy warto zmienic prace, dowiesz sie po fakcie
    zmiany pracy.

    Pozdrawiam,
    Wojtek