PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca jako programista w korporacji vs mniejszej firmie. › Re: Praca jako programista w korporacji vs mniejszej firmie.
  • Data: 2010-04-26 14:21:48
    Temat: Re: Praca jako programista w korporacji vs mniejszej firmie.
    Od: "misio" <a...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "max441" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hqhamt$dve$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Dostałem propozycję pracy w korporacji jako programista. Do tej pory
    > pracowałem w małej firmie. Mam w związku z tym pytanie do kolegów, czym
    > się różni praca w małej firmie i dużej korporacji?. Jak się traktuje
    > pracowników w dużych korporacjach? Czy warto zmienić pracę?

    Z mojego doświadczenia wynika:
    1. Popieram zdanie innego rozmówcy o tym ze wiele bedzie zalezało od Twego
    bezposredniego przełożonego.
    2. Musisz sprawdzić, niezależnie od tego jak bardzo zbajerzone jest
    ogłoszenie z ofertą pracy, jak usytuowane jest w hierarchii stanowisko o
    które się starasz. Czy chodzi o stanowisko najnizsze, srednie czy najwyzsze
    w dziale. No i jak się uda jakie stawki/widełki obowiazuja na tych
    stanowiskach. Zeby nie było tak ze z kogoś w małej firmie staniesz sie
    pracownikiem pomocniczym w dużej i bedziesz się zajmował mało rozwijającymi
    sprawami. Chyba ze masz dużą perspektywę czasową -
    jesteś młody i dużo czasu przed Tobą i chcesz się wszelkim sposobem załapać
    do tej korporacji.