PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
  • Data: 2004-10-13 07:00:50
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie pracujesz?
    >
    > pozdrawiam.kazoo

    Przesluchanie?

    Pracuje w zawodzie wyuczonym (informatyka) na stanowisku programisty, w dobrej
    firmie. Jestem zadowolona. Ogloszenie znalazlam bodajze na serwisie praca.pl
    lub praca.onet.pl (nie pamietam). Okres probny dostalam bez wiekszego wysilku.

    Praca jest i to dobra (widze po firmach, ktore sie miotaja szukajac kogos, kto
    bedzie dobrze pracowal za dobre pieniadze).

    Mialam oferte, tez zgodna z moimi kwalifikacjami. 2500 na reke na okresie
    probnym, pozniej odpowiednio wiecej, wynagrodzenie motywacyjne, bez sztywnych
    widelek. Wszystko na umowe o prace.

    Zrezygnowalam, bo dojazd by mnie zabil (z polnocnego kranca Warszawy na
    poludniowy).

    Podobnych ofert w ciagu ostatnich 30 dni mialam 5. Wystarczylo wyslac info na
    pl.praca.szukana.

    Kania