PracaGrupypl.praca.dyskusjePowrót do kraju › Re: Powrót do kraju
    From: "newscheck" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Powrót do kraju
    Date: Sat, 5 Mar 2005 12:28:10 +0100
    Sender: n...@p...onet.pl@pd9e8e4c4.dip0.t-ipconnect.de

    Witam

    Mam w zasadzie ten sam problem co ty. Po kilku latach pracy na zachodzie
    chcialbym wrocic do Polski. Moge odpowiedziec Ci w zastepstwie specow
    od HR.

    Twoje spostrzezenia sa sluszne. Do listy potencjalnych przyczyn braku
    ofert dla polskich zachodnich specjalistow dodalbym obawy Twoich przyszlych
    szefow o swoje stolki. Nie chca zatrudniac kogos z wiekszym niz oni
    doswiadczeniem, ktore naprawde streszczone w pigulce jest na 6 stronach.

    Dam Ci rade. Nie szukaj posady/pracy w Polsce. Jezeli juz, to moze ci to
    zajac troche czasu. Nie popelniaj tez bledu tego rodzaju, ze opiero jak
    przyjedziesz
    bedziesz szukal pracy.

    Ja zamiast szukac pracy otwieram firme IT w Niemczech z kolega i do Polski
    przeniesiemu jej oddzial odpowiedzialny za development.