PracaGrupypl.praca.dyskusjePoważnie :-) › Re: Poważnie :-)
    From: " leszek" <s...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poważnie :-)
    Date: Tue, 18 Jun 2002 12:19:50 +0000 (UTC)

    Doggie <Doggie - doggie77@poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Witam Grupę!
    >
    > Kiedy orientacyjnie skończy się recesja na rynku pracy w Polsce? I czy
    > zmiana przebiegnie na lepsze? Konkretnie, chodzi mi o informatykę na Śląsku.

    Jeśli chodzi o moje zdanie na ten temat, to uważam, że nie należy oczekiwać
    jakichś szybkich zmian. W prasie na ogół piszą, że może będzie lepiej, może
    się nie zmieni, może będzie gorzej. Poza tym, jeśli nawet wróci koniunktura
    gospodarcza, to wcale nie musi to oznaczać, że na rynku pracy sytuacja wróci
    do stanu sprzed 2-3 lat. Rynek może się zmienić, ale niekonieczne na korzyść
    pracobiorcy.

    Jeśli uzależniasz od tego swoje decyzje (na przykład o zmianie pracy), to
    radzę nie czekać na jakąś poprawę, bo możesz się nie doczekać.

    Pozdrawiam