PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy › Re: Pomocy
  • Data: 2003-07-07 05:06:30
    Temat: Re: Pomocy
    Od: Toshi <"bonza(spam)"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <be8p2m$953$1@nemesis.news.tpi.pl> krzysiek1 napisa?(a):
    > witam Wszystkich
    > zwracam sie do was z taka pro?ba: chce otorzyae sklep z artyku?ami
    > chemicznymi( do gospodarstwa domowego) , pomys? mam taki zeby sprzedawaae je
    > troszke taniej niz w innych sklepach.
    > Pomó?cie jak zabrac sie do otwarcia tego interesu , i sk?d najlepiej braae
    > towar .
    > a zamierzam sprzedawc jakies proszki do prania kosmetyki, wody toaletowe,
    > itp
    > porsze podajcie jakies namiary jak zaczaae

    Wiem, ze pisales w dobrej wierze, ale sorry, to co napisales jest
    troszke smieszne...
    Jezeli chcesz taki bussines zalozyc, to o.k. Ale najpierw znajdz tanich
    dostawcow kolo siebie. Dopiero ich majac mysl o bussinesie.
    Ja Ci moge napisac gdzie jest taniej w Krakowie,
    Ty mieszkasz np. w Gdansku, i jezdzac po towar do Kraka bedziesz mial ceny
    wyzsze od wszystkich w okolicy (np. transport tez musi byc wliczony...)

    Jezeli juz czekasz na gotowizne, ze Ci ludzie na sieci wszystko
    powiedza, co gdzie zalatwic (a wydaje mi sie, ze taka postawa jest nie
    fair) to napisz chociaz, w jakim miescie chcesz operowac, jakie masz
    mozliwosci transportowe, mniej wiecej jaka kasa operujesz na rozruch, co
    juz w urzedach pozalatwiales. Ktos Ci wtedy moze w szczegolach pomoze.
    A tak jak chcesz aby wszystko Ci na tacy podano, to prosze bardzo: moge
    caly rozruch za Ciebie zrobic, ale rozumiem, ze umowimy sie na jakis
    procent z zyskow np. przez najblizszy rok? ;-))
    Pozdrawiam :-))

    --
    Dariusz
    pager 0642299084