PracaGrupypl.praca.dyskusjePierwsza zmiana pracy › Re: Pierwsza zmiana pracy
  • Data: 2004-04-06 16:19:08
    Temat: Re: Pierwsza zmiana pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Tue, 6 Apr 2004 10:33:46 +0200, "Dark"
    <d...@i...pl> zakodował:

    >Na pewno bedzie to porozumienie stron. Czy przy takim rozwiązaniu umowy
    >przysługuje mi odprawa?

    Czasami. Nie ważny tryb rozwiązania, ważna przyczyna. To ustawowo.
    Oczywiście też w porozumieniu czy w umowie o pracę możesz mieć
    odpowiedni zapis.

    >Jesli tak to jak to sie ma do sytuacji kiedy mam na umowie minimum + premia
    >uznaniowa?

    Liczy się jak ekwiwalent za urlop.

    >Czy dostane 3 x to co na umowie czy 3 x średnia z ostatnich 3 miesięcy??

    Ani tak, ani tak. Poczytaj rozporządzenie "urlopowe" i ustawę o
    szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z
    przyczyn niedotyczących pracowników.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775