PracaGrupypl.praca.dyskusjePierwsza praca w wieku 26 lat. › Re: Pierwsza praca w wieku 26 lat.
  • Data: 2004-11-30 09:04:27
    Temat: Re: Pierwsza praca w wieku 26 lat.
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl> szukaj wiadomości tego autora

    MJ napisał(a):
    > Po pierwsze - jakie sa perspektywy podjecia pierwszej pracy w wieku jak w
    > tytule. Oczywiscie wiaze sie to z brakiem doswiadczenia stricte zawodowego,
    > a to jest popularny wymog stawiany przez pracodawcow.

    Perspektywy są jak najbardziej, ja właśnie pierwszą stałą pracę podjąłem
    w wieku 27 lat i to nawet w zawodzie jakim chciałem. Wcześniej tylko
    dorywczo umowy o dzieło realizowane w domu. Tzn. mam teraz też nie do
    końca stałą bo na umowę zlecenie ale już jestem w niej prawie codziennie
    i w miare regularnych godzinach.

    > Po drugie - czy doswiadczenie Grupowiczow moze cos powiedziec na temat
    > pracy, jaka jest latwo mimo braku doswiadczenia zdobyc.

    Trzeba na jakiś czas zapomnieć o przywoitej pensji choć wiem że w tym
    wieku to już człowiek nie bardzo jest w stanie wyżyć za najniższą
    krajową. Nie wiem w jakim zawodzie szukasz pracy, mnie ratuje to że
    zawsze się trafi jakieś dodatkowe zlecenie.

    > Po trzecie - starajac sie o prace z ogloszenia - w jaki sposob pisac
    > zyciorys oraz list motywacyjny?

    Są setki wzorów w sieci, napewno coś stworzysz rozsądnego, nie możliwe
    abyś do tej pory tylko studiował, na pewno coś robiłeś, jakieś umowy
    zlecenia, na czarno lub może udzielałeś się w jakiś organizacjach czy
    niekomercyjnych projektach.

    --
    Mariusz Rzepkowski http://pl.wikiquote.org GG 966498
    "Internet Explorer to program, który służy do przeglądania