PracaGrupypl.praca.dyskusjePierwsza praca w wieku 26 lat. › Re: Pierwsza praca w wieku 26 lat.
  • Data: 2004-11-30 09:33:24
    Temat: Re: Pierwsza praca w wieku 26 lat.
    Od: mj <m...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    MariuszR wrote:
    > MJ napisał(a):
    [...]
    > Są setki wzorów w sieci, napewno coś stworzysz rozsądnego, nie możliwe
    > abyś do tej pory tylko studiował, na pewno coś robiłeś, jakieś umowy
    > zlecenia, na czarno lub może udzielałeś się w jakiś organizacjach czy
    > niekomercyjnych projektach.

    To jest tak, ze nie ja szukam pracy, tylko zona, ktora do tej pory
    pracowac nie musiala (ja zarabiam powyzej sredniej, radzilismy sobie),
    ew. opieka nad dziecmi wchodzila w gre, dorywczo w wakacje itp. Teraz
    kupilismy mieszkanie i oczywiscie wydatki poszly troche w gore, wiec
    szukamy czegos stalego dla Niej.

    Rozumiem, ze to wszystko warto w liscie opisac? A z pomoca gogli i
    serwisow pracy pewnie jakis dobry templejt znadziemy ;)