PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdziez robocza › Re: Odziez robocza
  • Data: 2005-10-15 08:06:31
    Temat: Re: Odziez robocza
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    fallen w news:diq8ng$krd$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Prosze o jakies paragrafy ktore rozwieja moje watpliwosci
    > czy musze sie przebrac przed godzinami pracy czy tez moge
    > sie przebrac w czasie godzin pracy.

    Hmm... ja sobie tak tylko gdybam. Nie zatrudniono Cię do przebierania się
    tylko do wykonywania określonej pracy. Z gwizdkiem zaczynasz więc wykonywać
    to do czego Cię zatrudniono. Podobnie biegacz gdy usłyszy wystrzał to rusza
    do przodu, a nie zaczyna wskakiwać w spodenki i odpowiednie obuwie.
    Jeśli zaczniemy do tego wliczać czas na przebranie się to równie dobrze
    można i dojazd. Ale jak pisałem - to tylko moja logika, a z tą bywa różnie.

    pozdrawiam
    Greg