PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdprawa - likwidacja stanowiska › Re: Odprawa - likwidacja stanowiska
  • Data: 2003-08-07 13:24:30
    Temat: Re: Odprawa - likwidacja stanowiska
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a teraz z innej beczki ale mniej wiecej o to samo chodzi

    1. jest sobie firma "x" - zaczynam w niej prace w 1997 roku (zatrudnia 300
    osob) - umowa na czas nieokreslony
    2. w roku 2000 firma "x" zmienia nazwe na "xy" - nastepuje zmiana udzialow
    firmy wsrod wlascicieli (tych samych wlascicieli) - pracownicy dostaja nowe
    umowy
    o prace - bo pracuja dla nowej firmy "xy"
    3. w roku 2002 firma "xy" zmienia sie na "xyz" - ponownie nastepuje zmiana
    udzialow firmy wsrod wlascicieli (tych samych wlascicieli) - pracownicy
    dostaja nowe
    umowy o prace - bo pracuja dla nowej firmy "xyz"

    pytanie brzmi:
    W zwiazku z likwidacja stanowiska pracy 1.03.2003r. dla pracownika, ktory
    zostal przyjety w 1997 roku i przechodzil wszystkie transformacje tej samej
    firmy do odprawy liczy mu sie termin przepracowany w firmie "x"+"xy"+"xyz" -
    czy tylko okres zatrudnienia w firmie "xyz" ???

    to sytuacja z zycia mojej zony, wydaje mi sie ze powinno sie liczyc
    wszystkie razem - firma dala odprawe w wysokosci 1 wynagrodzenia mowiac ze
    przepracowala tylko okres dla firmy "xyz" - poradzcie cos bo moze uda sie
    cos jeszcze zdzialac

    --
    Maciej_NT
    m...@n...interia.pl