PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnosc materialna › Re: Odpowiedzialnosc materialna
  • Data: 2003-04-03 19:03:15
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc materialna
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanko, moja dziewczyna pracuje w firmie w ktorej lubia sie dziac
    rozne
    > dziwne rzeczy.
    > ( permanentne braki na magazynie spowodowane balaganem jaki wprowdzaja 25
    > letnie "dzieci" szefa firmy, ale jak pewnie sie domyslacie sa one
    'swięte").
    > Podsunięto jej ( znaczy dziewczynie) papier o wzięciu odpowiedzialności
    > materialnej
    [ciach]
    spoko - niech podpisuje
    warunkiem realnej odpowiedzialnosci jest zapewnienie przez pracodawce
    warunkow do upilnowania magazynu oraz wykonanie remanentu i przekazanie
    protokolem w dniu przyjecia odpowiedzialnosci materialnej.
    jesli nie spelni takich warunkow to w razie sporu kazdy sad odrzuci pozew
    pracodawcy a w inny sposob nie moze wejsc pracownikowi na pensje jak tylko
    wyrokiem sadu.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy