PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnosc materialna › Re: Odpowiedzialnosc materialna
  • Data: 2003-04-04 18:01:47
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc materialna
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Borowiec <m...@p...fm> zapodał(-a):
    > Witam grupowiczow
    > Mam pytanko, moja dziewczyna pracuje w firmie w ktorej lubia sie dziac
    > rozne dziwne rzeczy.
    > ( permanentne braki na magazynie spowodowane balaganem jaki wprowdzaja 25
    > letnie "dzieci" szefa firmy, ale jak pewnie sie domyslacie sa one
    > 'swięte").
    [...]

    Moja pierwsza praca (nawet nie zdążyłem podpisać umowy) była w serwisie
    komputerowym przy znanej na Dolnym Śląsku firmie komputerowej.
    W momencie, kiedy zobaczyłem burdel w serwisowni i na magazynie
    (mógł bym wynieść towar za setki tysięcy złotych) - zrezygnowałem po dwóch
    tygodniach (kiedy tylko padło hasło: "odpowiedzialność materialna").
    Po prostu ubrałem się i wyszedłem ;-P
    - nie było nawet mowy o jakimś przejęciu serwisu (miałem tam być głównym
    serwisantem)
    - żadnych zasad bezpieczeństwa towaru

    Po prostu jak sobie wyobraziłem, że mnie i i rodzine potem ktos bedzie
    scigal -
    wymieklem ;-P

    --
    Dominik Siedlak (bachus)