eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedni strój w pracy?! › Re: Odpowiedni strój w pracy?!
  • Data: 2002-06-28 08:27:54
    Temat: Re: Odpowiedni strój w pracy?!
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Mam pytanie w związku z dzisiejszą zabawną (jak dla mnie) historią w
    pracy.
    > Dostałem dziś ustny zakaz przychodzenia do pracy w krótkich spodenkach i
    > sandałach. Chciałbym zapytać, czy mój przełożony ma prawo decydowania o
    moim
    > ubiorze, jeżeli tak to proszę przytoczyć jakiś przykład, przepis. Dodam,
    że
    > pracuję w Dziale Technicznym i nie mam bezpośredniego kontaktu z
    klientami.
    > Pomieszczenie w którym przebywam ~8 godzin dziennie nie ma uchylanego
    okna.
    > Razem ze mną pracuje jeszcze 4 kolegów, do tego 7 komputerów. W upalne
    dni,
    > takie jak dzis panuje tam naprawde gorąca atmosfera. Ochłodzić klimat
    pomaga
    > nam wysłużony wentylator (oczywiście nie ma klimatyzacji). Czy przepisy
    BHP
    > mówią coś nt minimalnej lub maksymalnej dopuszczalnej temp. w
    pomieszczeniu?
    > Czy mogę się "postawić" przełożonemu? Jeśli tak to proszę o naprawdę
    solidne
    > argumenty (jeśli nie, również proszę o uzasadnienie).

    A moze porozmawiac z szefem, wytlumaczyc, ze jest goraco i przy niewygodnym
    (cieplym) stroju gorzej sie pracuje, spada wydajnosc? Jesli dorzucisz, ze i
    tak przeciez z klientami sie nie spotykasz to moze jednak da sie go
    przekonac?

    Merlin


    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    E-mail: tom[at]mensa.org.pl
    Mowa jest srebrem, milczenie - zlotem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1