eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedni strój w pracy?! › Re: Odpowiedni strój w pracy?!
  • Data: 2002-06-30 11:24:25
    Temat: Re: Odpowiedni strój w pracy?!
    Od: Piotr Czerewko <A...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2002-06-27 17:29, Użytkownik milo napisał maila o treści następującej:
    > Witam,
    > Mam pytanie w związku z dzisiejszą zabawną (jak dla mnie) historią w pracy.
    > Dostałem dziś ustny zakaz przychodzenia do pracy w krótkich spodenkach i
    > sandałach. Chciałbym zapytać, czy mój przełożony ma prawo decydowania o moim
    > ubiorze, jeżeli tak to proszę przytoczyć jakiś przykład, przepis. Dodam, że
    > pracuję w Dziale Technicznym i nie mam bezpośredniego kontaktu z klientami.
    > Pomieszczenie w którym przebywam ~8 godzin dziennie nie ma uchylanego okna.
    > Razem ze mną pracuje jeszcze 4 kolegów, do tego 7 komputerów. W upalne dni,
    > takie jak dzis panuje tam naprawde gorąca atmosfera. Ochłodzić klimat pomaga
    > nam wysłużony wentylator (oczywiście nie ma klimatyzacji). Czy przepisy BHP
    > mówią coś nt minimalnej lub maksymalnej dopuszczalnej temp. w pomieszczeniu?
    > Czy mogę się "postawić" przełożonemu? Jeśli tak to proszę o naprawdę solidne
    > argumenty (jeśli nie, również proszę o uzasadnienie).
    >
    > Pozdrowienia
    > Miłosław Kostka
    >
    > PS Firma w której pracuję zatrudnia 1200 pracowników, w moim regionie jest
    > ich ok. 80.
    >
    >

    Słuchaj koleżko, a ja pracuję w hipermarkecie jako tzw. pracownik
    ochrony (12h na dobę w garniturze - mi to akurat nie przeszkadza). Jak
    ci jest źle to proponuję zamianę, rzeczywiście chyba już nie masz czego
    się czepiać.

    Pozdr,
    Piotrek,
    www.pc.k7.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1