PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Odp: Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    From: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    Date: Tue, 04 Jun 2002 18:42:35 GMT

    On Mon, 3 Jun 2002 23:38:02 +0200, "Józek" <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    [ciach...]
    >Ty półgłówku a ile zapłaciłeś za swoje wykształcenie ??????
    >podejrzewam ze jak by cie zostawić na kilka godzin
    >to zdech byś z głodu i z zimna.
    >To dzięki takim bezmózgim baranom jak tY jesteśmy tu
    >gdzie jesteśmy(nie ubliżając tym drugim)
    No coz sam sobie wystawiles laurke. Dajesz w ten sposob argumenty
    ludziom ktorzy tak mysla. Taka "okaleczona" demokracja nie jest
    sposobem nowym wszakze demokracja atenska tez dotyczyla wybranej grupy
    ludzi. Pierwsza Rzeczpospolita tez stanowila tego przyklad. Zauwaz ze
    czesci spoleczenstwa (zwlaszcza tej nieuczestniczacej w wyborach) to
    prawo jakby doskwiera i wrecz jest przykrym obowiazkiem zmuszajacym do
    myslenia. Przykre to ale jestesmy krajem zacofanym kulturowo i
    komunistyczne knajpy do ktorych dalo sie wejsc tylko w krawatach
    (pozyczonych oczywiscie od sztniarza :) ) stanowily jakis tam element
    edukujacy tzw. "ciemny" narod. Naprawde niektorym ludziom wokol ciebie
    logiczne myslenie sprawia bol a ich wyszukane opinie czesto sa
    zaslyszane od innych
    >Ps.Limfo ma nadzieje że to żart albo byłeś pijany.
    Jesli chodzi o moj stan fizyczny to ciagle jestem chory (ale nie na
    glowe :) ). Jesli chodzi o moje zdanie to naprawde sam bylem w szoku
    jak zauwazylem ze sa ludzie ktorzy przez rok nie wezma gazety do reki,
    na rachunku widza tylko cyferki do zaplacenia a podsuniety pod nos
    tekst jest niezrozumialy (inna sprawa ze urzedasy chcac zeby ich
    wypociny brzmialy bardziej oficjalnie to tworza kwiatki wymagajace
    glebszego zastanowienia).

    Na koniec nie twierdze ze trzeba zabrac tym ludziom prawa wyborcze,
    wiem ze takie posuniecie zlikwiduje niektore klopoty a stworzy inne.
    Czy od tego bedzie lepiej ? Nie wiem.

    Pzde
    Limfo