PracaGrupypl.praca.dyskusjeO co tu chodzi z ta praca w Uni? › Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
  • Data: 2003-11-25 12:03:29
    Temat: Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
    Od: Patrycja <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > A co Ty myślałaś? Że Unia, to dobry wujek? Doprawdy! Ta Wasza roszczeniowa
    > postawa czasami mnie dobija! Jestem ciekaw jak będziesz mówiła o Ukraińcach
    > chętnych do pracy u nas kiedy ich kraj będzie chciał wejść do Unii. A jeśli
    > chodzi o te słynne podwyżki cen - wytłumaczcie mi proszę w jaki sposób ma aż
    > tak wzrosnąć cena chleba, bo kategoryczne stwierdzenie, że tak będzie jakoś
    > mnie nie przekonuje.
    > yamma

    Przypomnij sobie co obiecywali przed wyborami, to zrozumiesz o co chodzi
    w tej rozmowie. To był dobrze przemyślany chwyt. W Polsce szerzy się
    bezrobocie, więc obiecajmy, że będzie można łatwiej znaleźć pracy w UE
    jeśli tylko do niej przystąpimy. Na tym się opierała kampania. Teraz
    okazzało się, że jest zupełnie inaczej..

    --
    Patrycja