PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia › Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
  • Data: 2008-04-10 21:54:24
    Temat: Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > Czytasz niewłaściwy artykuł, o mobbingu to nie jest art. 94 albo masz
    > popsuty KP.

    mam kodeks pracy z sierpnia 2006 roku, i ma wszystkie kartki,

    daltego proszę o zacytowanie art. 94 z twojego kodeksu, wyjaśni się co jest
    nie tak

    > Pewnie, że się mylisz. Pracownik ma prawo prawie zawsze wypowiedzieć umowę
    > (są nieliczne wyjątki).

    a skoropracodawca naruszył prawo, pracownik ma prawo wypowiedzieć umowę w
    trybie natychmiastowym z winy pracodawcy (teraz się mylę?)

    Art.55.§1. Pracownik może rozwiązać umowę o pracę bez wypowiedzenia gdy
    pracodawca dopuścił się ciężkiego naruszenia podstawowych obowiązków wobec
    pracownika; w takim przypadku pracownikowi przysługuje odszkodowanie w
    wysokości wynagrodzenia za okres wypowiedzenia /ciap/