PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia › Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
  • Data: 2008-04-10 22:44:22
    Temat: Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > A google się popsuło?

    a niby co, google mają jakiś inny kodeks?

    > Art. 94. Pracodawca jest obowiązany w szczególności:
    > 1) zaznajamiać pracowników podejmujących pracę z zakresem ich
    > obowiązków, sposobem wykonywania pracy na wyznaczonych stanowiskach oraz
    > ich podstawowymi uprawnieniami,

    ok, dzięki, tylko nadal nie widzię tu tego ustnego podania zakresu
    oboiązków,
    ale nieważne, bo w umowie nadal nie ma podajego rodzaju pracy, czyli ciężkie
    naruszenie obowiazków pracodawcy, i nadal nie wiem na jaki rodzaj pracy
    zostały wykonane badania okresowe

    > No cytowanie ci jakoś tam wychodzi, zrozumienie cytowanego tekstu już nie.
    > Jak można mylić rozwiązanie za wypowiedzeniem z rozwiązaniem bez
    > wypowiedzenia?

    widzisz, bo ja większą uwagę przykładam do treści a ty do formy