PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia › Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
  • Data: 2008-04-11 15:38:41
    Temat: Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ftnlkv$c7b$2@news.wp.pl gargamel <s...@d...na>
    pisze:

    > w google można znaleźć zarówno stare wersja jak i nowe,
    > co nie zmienia faktu że mój kodeks papierowy jest nadal aktualny
    > (do czasu nowych zmian prawnych )
    Bo trzeba wiedzieć, gdzie szukać.
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    > widzę ze nasza dyskusja mocno zboczyła z tematu na skutek twoich
    > dywagacji na temat interpretacji języka polskiego i języka prawniczego
    > i nie widzę sensu się dalej w to zagłębiać
    Ja się przecież nie upieram, to ty tego nie rozumiesz, tobie powinno zależeć
    żeby się czegoś dowiedzieć.

    > podstawą obowiązku umieszczania w umowie pracy rodzaju pracy jest KP
    > (art.29)
    > a co do interpretacji to proszę:
    > http://www.pracuj.pl/_files/SF_usdfr.dot
    > to wzór umowy pracy (dla jasności, tylko z pozycjami obowiązkowymi,
    > wymaganymi przez KP), jak zauwżysz, widnieje tam pozycja stanowiska, oraz
    > pozycja rodzaju pracy (skoro pozycje są rozdzielone to oznaczają co
    > innego, a nie to samo jak ty to twierdzisz)
    Gargamel, kurna, ja nie prosiłem o wzór który ktoś tam sobie sporządził
    (jest on zresztą OK), tylko o ORZECZNICTWO.

    > http://www.praca-umowy.jrr.pl/
    > Rodzaj pracy to typ czynności składających się na umówioną pracę. Jego
    > określenie w umowie o pracę może nastąpić przez wskazanie jednego z
    > następujących parametrów:
    > -stanowisko pracy lub pełnionej funkcji, jeżeli są one wyodrębniane w
    > strukturze
    I to ci nic nie uruchomiło w głowie?
    Jeśli tak - reszta zbędna.
    Jeśli nie - tym bardziej.

    > doradzać każdy może, fakt że prawnikiem nie jestem i nie znam wszystkich
    > aktów prawnych kruczków sztuczek, ale co do szkodzenia, to tym terminem
    > można określić twoje doradzanie jako próbę zafałszowania faktów:O(
    Czyś ty chłopie oszalał? Doradzasz człowiekowi, że może w ogóle nie
    wykonywać żadnej pracy, bo nie ma dokumentu pt. zakres obowiązków? Będziesz
    go utrzymywał, jak posłucha twoich durnot i dostanie art. 52?
    Doradzać może każdy, ale nie każdy powinien. Przemyśl to sobie, jesli umiesz
    myśleć.

    --
    Jotte