PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma to jak znajomości i przekręty... › Re: Nie ma to jak znajomości i przekręty...
  • Data: 2005-01-17 11:04:00
    Temat: Re: Nie ma to jak znajomości i przekręty...
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam słów normalnie na to co w tej Polsce się wyrabia...
    > Powiedzcie mi czy władza i pieniądze tak już nie którym do głowy uderzają, że
    > nie są już w stanie zwracać uwagi na podstawowe wartości?
    > Czy to jest w porządku, że pracowitą, uczciwą osobę wywala się na rzecz
    > córeczki znajomej, która biedna została zwolniona (najprawdopodobniej
    > dyscyplinarnie) z poprzedniej pracy?

    Współczuję sytuacji, jednakże chciałbym uczulić na wypowiadanie takich
    górnolotnych stwierdzeń: co w tej Polsce się wyrabia, władzi pieniądze,
    podstawowe wartości...
    Raczej to prywatne podwórko, a nie cała Polska, sytuacje powtarzają się i
    pewnie nie tylko w Polsce ale w setkach innych krajów. Potem mówi się, że
    prąbany kraj, tlko wyjechać itd... Co do podstawowych wartości - cóż każdy je
    inaczej rozumie, dla Twego szefa właśnie on realizuje podstawowe wartości - dba
    o rodzinę, znajomych, ich zatrudnia. Uderza to w Ciebie, niestety ktoś zyskuje,
    ktoś traci.
    Ale żeby nie było pesymistycznie, czasem złe rzeczy wychodzą na dobre, także
    głowa do góry.